سلامتی جسم و روح

مطالب مفید در مورد نحوه حفظ سلامتی جسم و روح و روان

سلامتی جسم و روح

مطالب مفید در مورد نحوه حفظ سلامتی جسم و روح و روان

آمار ابتلا به سرطان پستان در ایران + دستگاه معاینه پستان برست لایت

آمار
در سال‌های اخیر بین 8500 تا 9000 نفر در سال به سرطان پستان مبتلا شده‌اند که رقم بالایی در کشور محسوب می‌شود، اما خبر خوب این است که 70 تا 80 درصد بهبود در 5 ساله اول این بیماری داریم و این رقم با دستاوردهای علمی ‌و با تشخیص زودرس به دست آمده است.

افزایش آگاهی؛ اقدام مؤثر تشخیص زودرس سرطان پستان

میزان بقای پنج ساله سرطان سینه ۷۱ درصد است که در بسیاری از مراکز خصوصی بقای ۵ ساله بین ۸۰ تا ۸۵ درصد گزارش شده است. منظور از بقای ۵ ساله بقای بیمار بدون هیچ‌گونه عارضه بیماری بعد از طول مدت درمان بوده و هر اقدامی ‌در بهینه‌ کردن تشخیص درمان باعث می‌شود درمان بهتری ارائه شود.

خودآزمایی فرد یکی از بهترین راه‌های پیشگیری سرطان پستان
یکی از بهترین راه‌های پیشگیری، خودآزمایی فرد است که باید آموزش داده شده و بعد از آن معاینه پزشک و در آخر ماموگرافی است که گسترش آن در سطح ملی کمی ‌جای بحث دارد. با توجه به محدود بودن منابع با احتیاط بیشتری در سطح ملی با ماموگرافی برخورد شده و همچنان تاکید ما با توجه به این وضعیت، افزایش آگاهی و مراجعه به پزشک جهت کنترل‌های دوره است.

برست لایت، یک روش خودآزمایی پیشرفته
امروزه بدلیل وقت گیربودن مامو گرافی و سونوگرافی برای خانم ها، معاینه کامل توسط آن ها در دوره های کوتاه و مستمر روی سینه خانم ها انجام نمی پذیرد. از طرفی سرطان سینه جزء سرطان هائی است که با تشخیص آن در روز های اولیه می توان عمل درمان آن را فورا آغاز نموده و سریع تر و با آسیب کمتر آن را درمان نمود. در صورتی که این سرطان پیشرفت کند عمل درمان سخت تر و یا غیر قابل انجام می شود و اثرات سوء غیر قابل جبران بجا می گذارد.
خانم ها توسط دستگاه برست لایت می توانند سینه های خود را در منزل و یا مطب پزشک به راحتی و در فواصل زمانی کوتاه تر و به تعداد بیشتر معاینه نمایند تا در تشخیص ابتلا به این سرطان سرعت خوبی داشته باشند. لازم به ذکر است این یک وسیله تشخیصی است و به هیچ عنوان در درمان سرطان تاثیر گذار نیست.

قیمت: 450,000 تومان

درصد :12

روش خرید: برای خرید برست لایت، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید برست لایت


برست لایت

روش از بین بردن چربی های زیر بغل و کمر

شاید جذاب باشد که برآمدگی های در جلوی سینه خود داشته باشیم. اما متاسفانه زمانی که این برآمدگی به زیر بغل و پشت کمر هم کشیده می شود اصلاً زیبا نیست و مطمئناً همانطور که می دانید "سانس لیپو" (همان چربی آزار دهنده پشت و زیر بغل) بدون تلاش درست و حسابی از بین نخواهد رفت. اگر بخواهید فقط تمرین های مربوط به آن نقاط را نیز انجام دهید، باز هم زیاد نمی توانید مطمئن باشید، چرا که چربی های این قسمت مانند سایر چربی ها زمانی از بین می روند که شما مصرف میزان کالری روزانه خود را کاهش دهید...

روش,بین,بردن
 
ادامه مطلب ...